NejMaringotky.cz

nejmaringotky

Podmínky služby

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) fyzické osoby Šimon Konečný, se sídlem
Včelín 769, Čejkovice 696 15, IČO 09510192, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn.
370602 vedeném u Městský úřad Hodonín, e -mail konecny200289@gmail.com, telefonní
číslo +420 773 274 959 („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751
odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský
zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto
prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené
prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.nejmaringotky.cz.
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách
zpracování osobních údajů, která naleznete zde Zásady zpracování osobních údajů.
Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou
vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat.
Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti
předchozího znění Podmínek.
Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou
použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez
současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v
prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní
E-shopu“).
Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu
Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami
přednost.
I. NĚKTERÉ DEFINICE
1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně
ceny za jeho zabalení;
3. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na
Celkovou cenu;
6. Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
7. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje
uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;

8. Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
9. Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

II. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
1. Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
2. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a
pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží budeme tedy považovat za
správné a pravdivé. Osoby musí být starší 18 let.

III. UZAVŘENÍ SMLOUVY
1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití
komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní
sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu),
žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat.
Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
3. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh
Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
a) Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte
zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném
způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v
rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a
Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží a způsobu jeho
doručení;
c) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména
tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;
d) V případě Smlouvy, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a
opakovaně, též informaci, jak dlouho Vám budeme Zboží dodávat.
4. V průběhu tvorby návrhu Objednávky může až do doby jejího vytvoření údaje měnit a
kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednávka zavazující k
platbě“ Objednávku vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení
se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku vytvořit.

K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazující k
platbě“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
5. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme
zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení
bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k
uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří
nedílnou součást Smlouvy.
6. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména
o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než
kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v
rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že
nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat
a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce.
Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
7. V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná
Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi
potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme
bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné
podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši
nabídku potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího
odeslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se
považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo
chybí či přebývá cifra.
8. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
9. V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho
prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost
a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě
kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat
Vaše identifikační údaje.
10. V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je
třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného
pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
IV. UŽIVATELSKÝ ÚČET
1. Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského
účtu.
2. Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny
zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.

3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně
těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje
neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
4. Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
5. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 10 let
nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou
údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
V. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA
VLASTNICKÉHO PRÁVA
1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě.
V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v
návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná
s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně
podmínky, kdy je doprava zdarma.
2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
3. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním
Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení
Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 3 dnů ode
dne objednávky
b) Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Shopify payments,
přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese:
https://help.shopify.com/en/manual/payments/shopify-payments. V případě platby kartou
online je Celková cena splatná do: ihned při objednávce
c) Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V
případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
d) Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit Zboží v případě převzetí v Naší
provozovně. V případě platby hotově při osobním odběru je Celková cena splatná při
převzetí Zboží.
4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána
na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude též fyzicky přiložena ke Zboží a dostupná v
Uživatelském účtu.

5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží
převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním
na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.

VI. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY
NA VĚCI
1. Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z
následujících možností:
a) Osobní odběr na Naší provozovně uvedené v seznamu provozoven: Včelín 769,
Čejkovice 696 15
b) Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna a Penguin box
c) Doručení prostřednictvím dopravních společností Messenger a.s., Penguin box, Doručení
vinařem v předem dohodnutý termín, Zásilkovna,
2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky a Slovenska.
3. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a
platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky.
Doba uvedená na E-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V
případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme
informovat prostřednictvím e-mailu.
4. Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží
a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V
případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do
zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
5. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. VI.4.
Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že
Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém
případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení
Smlouvy. Pokud se rozhodneme tohoto práva využít, je odstoupení účinné v den, kdy Vám
toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za
dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
6. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným
způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s
tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám
zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od
doručení e-mailu.

7. Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě,
kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. VI.4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody
na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně
k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto
okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli
znehodnocením Zboží.
8. V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační
doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě:
a) mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu
dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
b) prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou
očekávanou dobu dodání.
9. V případě, že nebudeme schopni Vám Zboží dodat ani do 30 dnů od uplynutí doby
doručení Zboží uvedené v potvrzení Objednávky, a to z jakéhokoli důvodu, jsme My i Vy
oprávněni od Smlouvy odstoupit.
VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. VI.7 Podmínek je
Zboží bez vad, zejména pak, že:
a) má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodnuli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak
takové, které jsme u popisu Zboží uvedli, případně takové, které lze s ohledem na povahu
Zboží očekávat;
b) je vhodné pro účely, které jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu
obvyklé;
c) odpovídá jakosti nebo provedení dohodnutého vzorku, pakliže byla jakost nebo provedení
stanovena podle vzorku;
d) je v odpovídajícím množství a hmotnosti;
e) splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy;
f) není zatíženo právy třetích stran.
2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými
právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až
2174 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění
pozdějších předpisů).
3. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z
podmínek dle čl. VII.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění
(tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich

identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší
strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit,
jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně, s výjimkou případů dle čl.
7.4, bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným
právem z vadného plnění. V případě, že si nezvolíte řešení vady, máte práva uvedená v čl.
7.5 i v situacích, kdy vadné plnění bylo podstatným porušením Smlouvy.
4. Je-li vadné plnění podstatným porušením Smlouvy, máte následující práva:
a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
b) na odstranění vady opravou Zboží;
c) na přiměřenou slevu z Ceny;
d) na odstoupení od Smlouvy.
V případě, že zvolíte vyřešení dle bodů a) nebo b) a My vadu takto neodstraníme v
přiměřené lhůtě, kterou jsme uvedli, nebo Vám sdělíme, že tímto způsobem vadu
neodstraníme vůbec, máte práva dle bodů c) a d), i když jste je v rámci reklamace původně
nepožadovali. Zároveň pokud si zvolíte odstranění vady opravou Zboží a My zjistíme, že je
vada neopravitelná, oznámíme Vám to a můžete si zvolit jiný způsob odstranění vady.
5. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením Smlouvy, máte následující práva:
a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
b) na odstranění vady opravou Zboží;
c) na přiměřenou slevu z Ceny.
Pokud však vadu neodstraníme včas nebo odmítneme vadu odstranit, vzniká Vám právo od
Smlouvy odstoupit. Odstoupit můžete také v případě, kdy nemůžete Zboží řádně užívat pro
opakovaný výskyt vad po opravě Zboží nebo při větším počtu vad Zboží.
6. V případě podstatného i nepodstatného porušení nemůžete odstoupit od Smlouvy, ani
požadovat dodání nové věci, pokud nemůžete vrátit Zboží ve stavu, v jakém jste ho obdrželi.
To ale neplatí v následujících případech:
a) došlo-li ke změně stavu Zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady;
b) bylo-li Zboží použito ještě před objevením vady;
c) nebyla-li nemožnost vrácení Zboží v nezměněném stavu způsobena Vaším jednáním
anebo Vaším opomenutím,
d) došlo-li z Vaší strany před objevením vady k prodeji, spotřebování nebo pozměnění Zboží
při obvyklém použití; pokud k tomu však došlo jen částečně, je Vaší povinností tu část Zboží,
kterou vrátit lze a v takovém případě Vám nebude vrácena část Cen odpovídající Vašemu
prospěchu z užití části Zboží.

7. Do 3 dnů od obdržení reklamace Vám na e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme
reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace.
Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení.
Lhůta může být po naší vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, můžete
odstoupit od Smlouvy.
8. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná,
náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např.
účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním
nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však
hradíme My.
9. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného
odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
10. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se
vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
11. Ustanovení ohledně práva z vad se nepoužijí v případě:
a) Zboží, které je prodávané za nižší Cenu, na vadu, pro kterou byla nižší Cena ujednána;
b) opotřebení Zboží způsobeného jeho obvyklým užíváním;
c) použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo,
když jste jej převzali;
d) kdy to vyplývá z povahy Zboží.

VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho
počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších
ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské
činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od
Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení Zboží. V případě, že jsme
uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů Zboží nebo dodání několika částí
Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání poslední části Zboží, a v případě, že jsme
uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně,
začíná běžet dnem dodání první dodávky. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv
prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené
u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář
poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.

3. Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem
Smlouvy:
a) Zboží, jehož Cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na Naší vůli a může k
nim dojít během lhůty pro odstoupení od Smlouvy;
b) dodání alkoholických nápojů, které mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejich
Cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na Naší vůli;
c) Zboží, které bylo upraveno podle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu;
d) Zboží, které podléhá rychlé zkáze a Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s
jiným;
e) Zboží v uzavřeném obalu, které bylo z obalu vyňato a z hygienických důvodů jej není
možné vrátit;
f) dodávka zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud došlo k
porušení původního obalu;
g) dodávka novin, periodik nebo časopisů;
h) dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s Vaším
předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a My
jsme Vám sdělili, že nemáte právo na odstoupení od Smlouvy.
4. Lhůta k odstoupení dle čl. VIII.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v
jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
5. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti
odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od
Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Nám Zboží vrátíte či než prokážete, že
došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně
originálního obalu.
6. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. VIII.2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat
do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám. Vy máte
naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši
odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží
nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i
náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve
výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání
Zboží nabízeli.
7. Odpovídáte Nám škodu v případech, kdy bude Zboží poškozeno v důsledku Vašeho
nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Způsobenou škodu Vám v takovém případě vyúčtujeme poté, co Nám Zboží bude vráceno a
splatnost vyúčtované částky je 14 dní. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme
oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.

8. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží,
pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně
třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v
čl. VI.9. Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v
Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své
podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i
bez udání důvodu.

IX. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení §
1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy
konecny200289@gmail.com. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu
kupujícího.
3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní
inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa:
http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a
kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00
Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení
spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice
2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme
zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řádit právem České
republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí
z právních předpisů.
2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou.
Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat
korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo
přes kterou jste nás kontaktovali.
3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však
oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených
Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však

budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto
informaci měli v případě, že budete objednávat nové Zboží, změna však nezakládá právo
výpovědi, jelikož nemáme uzavřenou Smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět), nebo Vám
na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám
zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od
Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na
pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a
uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v
případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie,
provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu
způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá
po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
5. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení
od Smlouvy.
6. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám
přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky
obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti.
Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
7. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 13.9.2022

PŘÍLOHA Č. 1 – FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát: Šimon Konečný, Včelín 769, Čejkovice 69615
Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

Jméno a příjmení:

Adresa:

E-mailová adresa:

Zboží, které je reklamováno:

Popis vad Zboží:

Navrhovaný způsob pro vyřízení
reklamace, případně uvedení
čísla bankovního účtu pro
poskytnutí slevy:

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto
právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu
vyřízení reklamace.

Datum:
Podpis:

PŘÍLOHA Č. 2 – FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: Šimon Konečný, Včelín 769, Čejkovice 69615
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

Jméno a příjmení:

Adresa:

E-mailová adresa:

Specifikace Zboží, kterého se
Smlouva týká:

Způsob pro navrácení
obdržených finančních
prostředků, případně uvedení
čísla bankovního účtu:

Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu
společnosti Šimon Konečný(„Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku,
mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to
bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti
písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na
vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti
bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které
od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny
peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho
na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než
nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu
náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu
dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve,
než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Společnosti odeslal.

Datum: 13.9.2022
Podpis: Konečný